Кои кремове за лице са по-ефективни: скъпите или евтините?

,
Кой крем ще бъде по-ефективен?

Евтин или скъп-това е въпрос, който си жените си задават всеки път, когато им потрябва козметично средство. Сега ще разгледаме на какво трябва да обръщаме повече внимание и как да вземем правилното решение при покупка на бяла козметика.

Навярно много от вас са се сблъсквали със ситуацията, при която сме си купили скъп крем за лице, но забелязваме, че той "работи" по-зле от средство на по-демократична цена или пък почти няма никаква разлика. Е, в името на справедливостта трябва да отбележим, че се случва и на обратно. Скъпото козметично средство си оправдава цената. Но в повечето случаи в надпреварата да не останем по-назад от модерното обикновено си купуваме нещо заради марката и оставаме разочаровани от покупката. Хайде да опитаме да разберем защо скъпият крем за лице не винаги оправдава завишената си цена.

В света съществуват 10 - тина крупни козметични концерни, които притежават множество брендове с различна ценова категория. Да вземем например концернът L’Oreal. Той притежава луксозни брендове като Helena Rubinstein, Lancome, Biotherm, Kiehl’s, YSL и др., аптечни брендове като Laboratoires Vichy, La Roche Posay, SkinСeuticals, Sanoflore и брендове за масова продажба като Laboratoires Garnier, L’oreal Paris, Maybelline New-York. А професионалната козметична марка Dr. Irena Eris има аналог за хората със средни доходи Lirene dermoprogram.

Съществува правило: Когато козметичен концерн е разработил или закупил нова технология/патент или са открили ново активно вещество тази формула първо се внедрява в козметичните линии от най-висок и най-скъп клас. Пуска се реклама! На пазара се пласира поредният иновационен продукт, който всички модни дами желаят да получат. Но... минават 2-3 години шумът около новината затихва и новата формула преминава в козметичните класове от средните и по-евтини брендове. На пазара отново изскача новина за ново откритие, което се рекламира и има бесен пиар, и отново вниманието на потребителите се приковава върху уж най-новата патентована формула, която в крайна сметка не е нова. Но повечето хора естествено не могат да запомнят сложните названия на технологичните, които се откриват едва ли не ежемесечно.

Така че в повечето случаи козметиката продавана в маркетите като DM и  Lilly е произведена на основа или формула съвсем сходна с тази на луксозните категории бяла козметика, разбира се с бележка под линията, че са произведени от един и същ козметичен концерн.

По-долу на снимката ще сивите списък кой бренд към кой концерн принадлежи. Прочетете още:

Така че за да изберете продуктът, който ви е необходим, примерно дневен крем за лице, вземете по един от висшия и средния клас произведени от един и същ концерн и сравнете първите пет съставки. Ако съвпадат, с чиста съвест можете да си закупите не най-скъпия продукт.

Източник: http://hochu.ua/



Яндекс.Метрика

0 коментара to “Кои кремове за лице са по-ефективни: скъпите или евтините?”

 

Информационен блог за жените Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates